Suntem o ‘mana’ de oameni care si-au propus sa sprijine oameni si organizatii in demersul lor de a deveni mai buni. Misiunea noastra este sa sprijinim Liderii si Profesionistii de HR, din organizatii corporate si antreprenoriale pentru ca acestia, prin colaborare si performanta, sa asigure conditiile pentru vitalitate si prosperitate in organizatii.
Ne indeplinim misiunea oferind programe de dezvoltare inovatoare, acceleratoare si de impact (coaching, training, consultanta) in domenii precum Management strategic, Leadership si Management de echipa, HR Management, Management de Operatiuni, Relatii cu clientii, Management-ul schimbarii, Reorganizarea afacerii.
Lucram cu instrumente certificate de la:
Persolog – Pentru metodologia de identificare a stilului propriu de personalitate si comportamente asociate
Genos University – Pentru metodologia de evaluare si dezvoltare a Inteligentei emotionale si a Rezilientei in leadership
Great People Inside – Pentru metodologii de evaluare a competentelor profesionale ale angajatilor
ICAgile – Pentru metodologii de AgileHR (aplicarea principiilor AGILE in domeniul HR).
Program de lunga durata (12 luni) in care urmezi un plan de invatare bine structurat ghidat de profesionisti de HR experimentati si recunoscuti, proiectat in asa fel incat tu sa poti aplica imediat ceea ce inveti.
Prin coaching, iti vei accesa potentialul dezvoltand ‘puteri’ personale noi care te vor ajuta sa depasesti provocarile care astazi ti se par de netrecut.
Te ajuta sa iti gestionezi in mod optim traseul de educatie si invatare, schimbarile legate de munca (cariera) si intr-un final, calatoria prin viata.
Pentru profesionisti, antreprenori si organizatii ce doresc sa obtina progrese rapide dar si sustenabile in domeniul lor de activitate.
Webinarii cu teme diverse de interes pentru perioada actuala, de la specialisti si experti recunoscuti pentru rezultatele lor superioare.
Oferim servicii de consultanta pentru nevoile specifice de resurse umane ale clientilor nostri: design organizational eficient (organigrame, roluri, fise de post etc), elaborarea si implementarea de sisteme de operare manageriala (MOS - Management Operating System), politici, proceduri, KPI – indicatori de performanta etc.